Wijzigingsverzoek (RFC)

Wil je wijzigingen in jouw omgeving laten doorvoeren? Bij Lancom helpen wij je graag verder. Graag zien wij onderstaand formulier ingevuld in onze mailbox binnenkomen, zodat wij de aanvragen zo snel mogelijk in behandeling kunnen nemen. Onze servicedesk manager beoordeelt vervolgens of het een in-fee (binnen jouw contract gedekte kosten) of een out-fee (buiten jouw contract gedekte kosten) verzoek is. Daarnaast beoordelen wij of de gevraagde aanpassing technisch mogelijk is.

Na indienen van dit formulier krijg je een automatische reactie vanuit ons systeem dat er een ticket is geregistreerd. Binnen 48 uur kun je van ons een reactie verwachten. Wij geven aan of de wijzigingen technisch mogelijk zijn en of de kosten binnen of buiten het contract vallen. Ook zul je van ons een indicatie krijgen hoe lang het duurt voor de wijziging kan worden doorgevoerd.

Indien de kosten buiten het contract vallen zullen wij eerst om een akkoord vragen aan de financieel verantwoordelijke binnen jouw organisatie.

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en de Privacy Verklaring en Servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.